Kostka z wyświetlaczem 320x240.

Kostka z wyświetlaczem 320x240 pikseli.

Kostka z wyświetlaczem 320x240 pikseli.

Jest to najbardziej rozbudowany model kostki. Wyniki losowania wyświetlane są na "stole" o powierzchni 320x240 pikseli. Są tu trzy rodzaje kostek: sześcienna, czterościenna i dwuścienna (moneta). Dodatkowo istnieje możliwość losowego i liniowego ułożenia kostek na stole. Były plany losowań mieszanych, ale pamięć Arduino Uno już nie dała rady. Program liczy około 1000 linii. Sterowanie tradycyjnie pilotem. Zastosowany został mały układ odtwarzania dźwieku mieszczący się między złączami przejściówki. Zasilanie jest możliwe z akumulatora przez ładowarkę-przetwornicę.

Przejściówkę można zastosować do wielu innych projektów, gdzie jest potrzebne zasilanie zewnętrzene, sterowanie podczerwienią i odtwarzanie komunikatów głosowych sterowanych magistralą SPI. Należy tylko wykorzystywać piny nie używame przez elementy na przejściówce: 10,11,13 - sterowanie ISD1700 oraz 12 - RC5.

Rozmieszczenie elementów kostki na przejściówce.

Rozmieszczenie elementów kostki na przejściówce.

Cztery kostki sześcienne.

Cztery kostki sześcienne.

Trzy kostki czterościenne.

Trzy kostki czterościenne.

Cztery kostki dwuścienne (monety).

Cztery kostki dwuścienne (monety).

Do obsługi wyświetlacza potrzebna jest biblioteka graficzna dostępna w poniższym linku.

Mówiąca Kostka - losowania wszelkie.